Hae
Etsi sivustolta
Advanced search
www.kalustekaverit.fi/tietoa-verkkokaupasta.html

Tietoa verkkokaupasta

1. YLEISET EHDOT

1.1 Kalustekaverit.fi verkkokaupasta myytävien tuotteiden tilaaminen tapahtuu Kaluste-kaverit.fi sivustolta tai tapauskohtaisesti esimerkiksi puhelimitse ja sähköpostilla. Tuotteiden maksaminen tapahtuu Paytrail maksupalvelun kautta jossa käyvät kaikkien pankkien verkkopankkitunnukset sekä yleisimmät luottokortit. Lisäksi voi maksaa Klarna- tai svealaskulla/osamaksulla.

1.2. Kaluste-Kaverit verkkokauppa / KuKa Partners Oy pidättää oikeudet kaikkiin kuluttajakaupan lakien ja sääntöjen mukaisiin muutoksiin Internet-kaupassa ja kaupankäynnissä.


2. TILAAMINEN / SOPIMUKSEN TEKEMINEN

2.1. Tilaaminen tapahtuu Kalustekaverit.fi verkkokaupasta, puhelimella, sähköpostilla tai liikkeestämme.

2.2. Tilauksessa asiakkaan tulee ilmoittaa nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Ostoskorissa ovat valmiiksi näkyvillä tilattavaksi halutut tuotteet ja hinnat, maininta maksutavasta ja kotiinkuljetuksesta.

2.3. Asiakkaan lähetettyä tilauksen on tehty sopimus sitova. Tilauksen lähettäminen katsotaan sitovaksi sopimukseksi molemminpuolisesti, eikä sitä kumpikaan osapuoli voi yksipuolisesti muuttaa. Kaluste-Kaverit lähettää heti tilauksesta automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostitse, missä näkyvät myydyt tuotteet ja hinnat. Molemmat osapuolet ovat sitoutuneet noudattamaan sopimushetkellä voimassa olleita tilaus- ja sopimusehtoja kaikilta osin. Tilauksen tehtyään asiakkaan on katsottu hyväksyneen tilaus- ja sopimusehdot, tuotteen ominaisuudet, voimassa olleet tarjoukset ja toimitusajat ja ymmärtäneen informaatiokuvakkeiden sisällön, esimerkiksi sen, että tuotteen väri voi luonnossa poiketa nettikaupan sivuilla esitellyistä värimalleista.

2.4. Kaluste-Kaverit on sitoutunut toimittamaan sopimuksen mukaisen tuotteen voimassa olleiden hintojen, ominaisuuksien ja tilausehtojen mukaisesti. Kaluste-Kaverit on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle kuluttajansuojalain mukaisesti viipymättä, jos tuotteen ominaisuudet tai toimitusajat ovat muuttuneet sivustoilla sopimushetkellä ilmoitetusta poikkeaviksi. Tuotteen kohtuullinen myöhästyminen ei oikeuta kaupan purkuun, jos viivästyminen johtuu valmistajan tai maahantuojan toimitus- tai valmistusongelmista.


3. MAKSUEHDOT

Verkkopankki- Mobiili- tai korttimaksu (Svea Bank AB)


3.1. Kaluste-kaverit.fi verkkokaupassa tuotteet maksetaan Svea laskulla, Svea osamaksulla, Klarna laskulla, Klarna osamaksulla tai Svea Bank AB, Filial i Finland (myöhemmin Svea) maksupalvelun kautta, jossa käyvät maksuvälineinä Visa, Visa Electron, Mastercard ja pankkien verkkopankki tunnukset sekä mobiili makutavat.

3.2. Luottokortilla maksaminen tapahtuu sivustolla tuotteiden tilaamisen yhteydessä. Veloitustapahtuma luottokortilta tapahtuu Svea:n suojatulla ja varmennetulla sivulla. Maksaminen on turvallista.

3.3. Asiakkaan ostaessa useamman kuin yhden tuotteen kerralla, saattavat tuotteet saapua erikseen toimitettuina. Rahtikulua asiakas maksaa vain yhden kerran. Tuotteiden toimitusajat ovat sidotut Kaluste-kaverit.fi verkkokaupassa tuotteille ilmoitettuihin toimitusaikoihin, Kaluste-Kaverit pyrkii ilmoittamaan mahdollisista toimituksen myöhästymisistä .

3.4. Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Svea Ekonomi AB, Filial i Finland (1774535-9) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Svea Ekonomi AB näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Svea Ekonomi AB:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Svea Bank AB, Filial i Finland (1774535-9)
Mechelininkatu 1a
00180 Helsinki
Puhelin: 0942423330
www.svea.com/fi-fi

3.5. Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Svea Ekonomi AB, Filial i Finland (1774535-9) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Svea Ekonomi AB ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

3.6 Svea lasku ehdot

Svea Bank AB, filial i Finland (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan vähintään 30 päivän maksuajalla.

Laskun muuttaminen luotoksi

Sinulla on mahdollisuus muuttaa lasku luotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löydät luoton tarkemmat luottoehdot. Voit tehdä lisäostoksia aina, kun Sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti. Luoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi

Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin www.sveawebpay.fi/tiliehdot. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.

3.7 Svea osamaksu ehdot

Svea Bank AB, filial i Finland (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Valitessasi maksutavaksi Svea Osamaksun, saat ostoksistasi pinssejä. Käy rekisteröimässä pisteesi osoitteessa www.svea.fi/pins

Voit maksaa ostoksesi luotolla osissa, kun olet hyväksynyt luotonmyöntökriteerit ja täyttänyt henkilötunnuksesi kassalla. Käyttäessäsi ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu haluamaasi toimitusosoitteeseen, muussa tapauksessa ostokset toimitetaan Väestörekisteristä löytyvään osoitteeseesi.

Luottoajan valitset Sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Saat kotiisi luottosopimuksen (2 kappaletta) joista Sinun tulee allekirjoittaa toinenja palauttaa se Svealle. Samalla saat myös luoton tarkemmat ehdot, jotka allekirjoituksellasi hyväksyt.Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi

Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme. Lue tarkemmat ehdot tästä.Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin edellä olevan linkin kautta. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.

Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai luottosopimuksestamme, jonka löydät osoitteesta www.sveawebpay.fi/tiliehdot. Svea noudattaa henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta.

Yhteystiedot:
Svea Bank Ab, filial i Finland
Mechelininkatu 1 A, 00180 HELSINKI
00370 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092
Sähköposti: webpay@svea.fi
www.svea.com/fi-fi

3.8. Klarna Lasku - 14 pv maksuaikaa

Klarna Laskun avulla saat tuotteet kotiisi mukavasti ja turvallisesti ennen kuin sinun tarvitsee maksaa mitään. Senkin jälkeen voit päättää, maksatko koko summan kerralla, vai lyhennätkö loppusummaa pienemmissä erissä.

3.9. Klarna Tili – Maksa erissä alk 9€ / kk

Klarna Tili auttaa jakamaan maksut tasaisesti kooten eri kaupoista tehdyt ostot yhdelle laskulle, jonka maksaminen on helppoa aina seuraavan kuukauden lopussa. Voit myös jakaa maksuja, ja päättää, minkä verran kuukaudessa maksat.


4. HINNAT

4.1. Tuotteiden hinnat ovat voimassa aina siitä päivästä lukien, kun ne ovat julkaistu Kaluste-kaverit.fi Internet-sivustoilla.

4.2. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

4.3. Tuotteiden hinnat eivät sisällä kuljetusta. Kuljetuksen erillinen hinta näkyy jokaisen verkkokaupasta ostettavan tuotteen yhteydessä. Kuljetusmaksu veloitetaan vain yhdestä tuotteesta riippumatta ostosten määrästä. Kuljetusmaksu veloitetaan ostettavista tuotteista siitä millä on suurin toimitusmaksu.

4.4. Tuotteiden hinnat ovat muuttuvia tarjousten, kampanjoiden ynnä muiden niihin vaikuttavien asioiden johdosta. Jokainen tilaus käsitellään tilauksen tekemisen ajankohtana voimassa olleiden hintojen, toimitusaikojen, tuotteiden ominaisuuksien ja sopimusehtojen mukaisesti. Kaluste-Kavereilla on oikeus perua tilaus hinnoitteluvirheen vuoksi, jolloin tilauksen kauppasumma palautetaan asiakkaalle kokonaisuudessaan.


5. TOIMITUS / KULJETUS

5.1. Kaluste-Kaverit on sitoutunut toimittamaan tuotteet asiakkaalle mainittujen toimitusaikojen puitteissa.Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika kotiin/matkahuollon noutopisteisiin on 2-7 arkipäivää, poislukien tornio-rovaniemi linjan pohjoispuolelle ja lauttayhteyden päässä oleviin paikkauntiin toimitusaika saatta olla pidempi.  Jos toimitus tavaksi on valittu nouto, niin toimitus aika varastossa olevilla tuotteilla on 1-2 arkipäivää. Kaluste-Kaverit ei vastaa sellaisista viivästyksistä, joihin Kaluste-Kaverit ei ole osallinen eikä itse pysty vaikuttamaan, kuten maahantuojan tai tehtaan tuotannollisista tai muista toimitusongelmista.Tilaustuotteille näytetään arvioitu toimitusaika tuotteen tuotekortilla.

5.2. Kaluste-kaverit on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle tuotteen saatavuuteen, toimitusaikoihin tai tuotteen laatuun ja ominaisuuksiin liittyvistä muutoksista asiakkaalle kuluttajansuojalain mukaisesti viivytyksettä, tuotteen kohtuullinen myöhästyminen valmistajan tai maahantuojan tuotannollisien tai muiden toimitusongelmien vuoksi ei oikeuta peruuttamaan tilausta.

5.3. Tuotteiden kotiinkuljetuksen asiakkaalle hoitaa pääsääntöisesti kuljetusliikkeet. Kuljetusliikkeet toimittavat tuotteet tilausajankohtana voimassa olleiden toimitusaikojen sisällä(5.1). Kuljetuksen hoitava kuljetusliike ottaa ennen kuljetusta yhteyttä asiakkaaseen. Kotiovelle toimituksessa tuote tuodaan ensimmäiselle ulko-ovelle. Esimerkiksi kerrostalossa tuote tuodaan ulko-ovelle tai niin lähelle kuin jakeluautolla pääsee.

5.4. Kotiinkuljetus ei sisällä rahaliikennettä.

5.5. Kuluttajakaupan mukaisesti Kaluste-Kaverit on vastuussa tuotteesta jos se häviää tai rikkoutuu asiakkaalle toimitettaessa. Tuotteen vahingoittuessa tai hävitessä Kaluste-kavereille palauttamisen yhteydessä on tuotteesta vastuussa asiakas tai kuljetuksesta vastuussa ollut kuljetusliike.

5.6. Tilaaja on velvollinen ilmoittamaan toimitusosoitteen tarkasti. Kaluste-Kaverit ei vastaa minkäänlaisista seuraamuksista eikä kuluista, jos asiakas on ilmoittanut osoitetietonsa virheellisesti tai ei ole ilmoittanut muuttunutta toimitusosoitetta ajoissa tai ollenkaan. Siinä vaiheessa, kun kuljetuksen hoitava kuljetusliike on ottanut tuotteen kuljetettavakseen, ei osoitetietoja voi enää muuttaa.

5.7. Asiakkaan ostaessa useita tuotteita keräämme tavarat yhdeksi lähetykseksi keskusvarastollamme, tästä johtuen toimitusaika voi pidentyä sivuillamme ilmoitetusta toimitusajasta. Näissä tapauksissa toimitusaika on sen tuotteen mukaan millä on pisin toimitusaika. Tuotteiden vastuu- ja toimitusperiaatteissa toimitaan kohtien 5.1. -5.6. mukaisesti.

5.8. Kuljetuksen aikana aiheutuu joskus pakkausten repeämisiä tai kolhiintumisia. Tuotteen luovutushetkellä asiakkaan tulisi tarkistaa pakkausten ulkonäkö. Jos pakkauksessa on huomattava ulkoinen vahinko on kuljettajan läsnä ollessa tarkistettava, onko ulkoinen vahinko aiheuttanut itse tuotteelle vauriota kyseiseen kohtaan. Vahingosta tulee mainita rahtikirjaan vahingon havaitsemisen yhteydessä. Tuotteen vauriosta on ilmoitettava välittömästi Kaluste-Kaverien asiakaspalveluun mieluiten sähköpostitse. Ilmoittamisen nopeudesta riippuu se, miten nopeasti asiakas saa korvaavan tuotteen tai tuotteen osan vaurioituneen tilalle. Vaurioituneista osista on kuitenkin ilmoitettava ennen tuotteen kasaamista.

5.9. Mikäli asiakas on jo vastaanottanut tuotteen ja huomaa siinä edellä mainitun vahingon on asiakkaan viipymättä ilmoitettava asiasta Kaluste-Kaverien asiakaspalveluun. Epäselvissä tapauksissa jos asiakas ei edellä mainittua vahinkoa ole peruutusajan sisällä ilmoittanut, saattaa vahinko koitua asiakkaan tappioksi.

5.9.1 Tilatun tuotteen noutamatta/vastaanottamatta jättäminen ei ole yhtäkuin palautus, kaluste-kaverit ei palauta kauppasumma automaattisesti toimittamatta/noutamatta jääneistä tilauksista. Palautuneet tuotteet lähetetään uudelleen asiakkaalle uutta toimitusmaksua vastaan. Palautuksista on aina oltava yhteydessä asiakaspalveluumme.


6. HENKILÖTIEDOT

6.1. Kirjattujen tilausten yhteydessä saadut asiakastiedot tallennetaan ainoastaan Kaluste-Kaverit verkkokaupan asiakasrekisteriä varten. Rekisteri on salainen ja vain Kaluste-Kaverit asiakaspalvelukäytössä.

6.2 Kaluste-Kaverit ei saa luovuttaa asiakastietoja eteenpäin ilman asiakkaan suostumusta. Asiakkaalla on oikeus pyytää Kaluste-Kaverit poistamaan rekisteristä henkilö- ja yhteystietonsa ilman erillistä syytä. Henkilötietojen käytöstä on tarkemmin kerrottu tietosuoja- ja rekisteriselosteessa.


7. PALAUTUSOIKEUS

7.1. Asiakkaalla on 14 päivän mahdollisuus tutustua tuotteeseen. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Palautusoikeus ei koske erikoistuotteita, joiden mitat tai muut ominaisuudet poikkeavat normaaleista tuotestandardeista. Tällaisia tuotteita voivat olla esim. mittojen mukaan tehdyt tuotteet, erikoiskorkeat sängyt, tai asiakkaalle erikseen räätälöidyt sohvat ym. huonekalut. Hygieniatuotteilla kuten patjat,runkopatjat, jenkkisängyt , petauspatjat, peitot ja tyynyt ym. Ei ole palautusoikeutta.

7.2. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan.

7.3. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.

7.4. Ennen tavaran palauttamista tulee ottaa yhteys Kaluste-Kaverit.fi asiakaspalveluun puhelimitse 044-2356859 tai sähköpostitse osoitteeseen shop@kalustekaverit.fi. Asiakaspalvelu antaa ohjeet tuotteen hyväksyttyyn palauttamiseen.

7.5 Kaluste-Kaverit ei ota vastaan palautuksia mistä ei ole sovittu etukäteen asiakaspalvelun kanssa, vaan ne palautuvat takaisin asiakkaalle.

7.6 Tilatun tuotteen noutamatta/vastaanottamatta jättäminen ei ole yhtäkuin palautus, kaluste-kaverit ei palauta kauppasumma automaattisesti noutamatta jääneistä tilauksista. Palautuneet tuotteet lähetetään uudelleen asiakkaalle toimitusmaksua vastaan. Palautuksista on aina oltava yhteydessä asiakaspalveluumme.


8. TUOTTEEN PALAUTTAMINEN

8.1. Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen, hänen tulee olla yhteydessä Kaluste-Kaverit.fi asiakaspalveluun. Asiakkaalle lähetetään sähköpostitse palautusohjeet, joissa kerrotaan ohjeet tuotteen pakkaamisesta, pakkaukseen liitettävistä tiedoista ja tuotteen lähettämisestä.

8.2. Asiakkaan tulee liittää pyydettäessä pakkaukseen yhteystiedot, tilausnumero ja erityistiedot jos niistä on mainittu sähköpostitse lähetetyssä palautusohjeessa.

8.3. Palautustapauksissa asiakas on velvollinen kuljettamaan tuotteen lähimpään kuljetusliikkeen toimipaikkaan palautuskuljetusta varten. Poikkeuksena ovat suurikokoiset ja vaikeasti kuljetettavat tuotteet, jotka kuljetusliikkeet noutavat asiakkaan luota. Asiakasta informoidaan aina kyseessä olevan tuotteen käytännöstä henkilökohtaisesti. Palautuskulut kohdassa 8.5.

8.4. Tuotteen kokonaissumma, vähennettynä palautuskulut palautetaan asiakkaan tilille 14 päivän kuluessa tuotteen palauttamisesta, jos tuote on käyttämätön, myyntikuntoinen ja pakattuna alkuperäiseen pakkaukseensa.

8.5. Palautustapauksissa asiakas vastaa itse palautuskuluista seuraavien ehtojen mukaan. Pienikokoisen toimituksen palautus joka on toimitettu alunperin matkahuoltopakettina palautuskulu on aina 20€ , kun asiakas vie palautuvan paketin itse matkahuollon palvelupisteeseen. Suurikokoisen ja kuljetusliikkeen noutoa tarvitsevan tuotteen palautus, eli kaikkien kotiintoimitettujen tilausten palautusrahdin maksaa asiakas, eikä alkuperäisiä (49-119€) kuljetuskuluja palauteta. Kuluttajansuojalain mukaisesti palautuskulut on kerrottava asiakkaalle, jos palautus ei ole lähetettävissä "tavanomaisella tavalla postitse"

Palautuksen rahtimaksu isoissa kotoa noudettavissa tuotteissa on arviolta 120-250 € toteutuneen rahdin mukaan.Tämä koskee esimerkiksi sohvia, jenkkisänkyjä, vuodesohvia ym kooltaan isoja tuotteita.

Pienempien alle 30 kg. pakettien palautusmaksu kotiosoitteesta noudettaessa on 30€.

8.6. Jos tuote on asiakkaan toimesta menettänyt myyntiarvoaan, asiakas on velvollinen korvaamaan Kaluste-Kaverit verkkokaupalle tuotteen myyntihinnan ja arvonalentumishinnan välisen erotuksen. Tällöin palautamme tuotteesta ja kuljetuksesta maksetun hinnan vähennettynä edellä mainitulla erotuksella. Tuotteen arvon aleneminen käsitellään tapauskohtaisesti.

8.7. Tilatun tuotteen noutamatta/vastaanottamatta jättäminen ei ole yhtäkuin palautus, kaluste-kaverit ei palauta kauppasumma automaattisesti noutamatta jääneistä tilauksista. Palautuneet tuotteet lähetetään uudelleen asiakkaalle uutta toimitusmaksua vastaan. Palautuksista on aina oltava yhteydessä asiakaspalveluumme.


9. TAKUU

9.1 Asiakkaan tulee säilyttää Kaluste-Kaverien lähettämä tilausvahvistus ja lähete tuotteen tilaamisesta takuuehdon täyttämiseksi.

9.2 Kaluste-Kaverit antaa kaikille tuotteille vähintään kuluttajansuojalain mukaisen puolen vuoden eli kuuden kuukauden takuun tuotteen vastaanottamispäivästä lukien.

9.3. Pidemmistä takuuajoista mainitaan kunkin pidemmän takuun omaavan tuotteen kohdalla erikseen. Tavarantoimittajat vastaavat tuotteidensa laadusta takuuaikana.


10. REKLAMAATIOT

10.1. Kaluste-Kaverit vastaa siitä, että asiakas saa tuotteen kotiinsa uutena ja sopimuksen mukaisena. Kuljetuksesta johtuneista paketin repeämisistä tai kolhiintuneista paketeista on ilmoitettava välittömästi asiakaspalveluun kohtien 5.7. ja 5.9. mukaisesti, mikäli ne ovat aiheuttaneet tuotteelle vauriota.

10.2. Jos tuotteessa kuluttajansuojalain mukaisen kuuden kuukauden aikana tuotteen normaalissa ja asianmukaisessa käytössä ilmenee virhe tai vaurio, katsotaan sen olleen tuotteessa jo ostohetkellä. Tällöin Kaluste-Kaverit vastaa tuotteen korjauttamisesta tai korvaavan tuotteen toimittamisesta asiakkaalle. Asiakkaan tulee ilmoittaa tuotteen viasta Kaluste-Kaverien asiakaspalveluun välittömästi sen havaittuaan. Kaluste-Kaverit neuvoo asiakasta jatkotoimenpiteistä henkilökohtaisesti.

10.3. Kaluste-Kaverit ei vastaa

1) Tuotteen väärinkäytöstä aiheutuneita vaurioista

2) Asiakkaan huolimattomuudesta ja ymmärtämättömyydestä johtuneista vaurioista esimerkiksi tuotteen kasaamiseen liittyvissä tapauksissa

3) Tuotteen normaalin käytön aiheuttamasta tuotteen kulumisesta, esimerkiksi patjan tai sohvan istuimen normaalista muotoutumisesta käytön aikana tai tuotteen lakkapinnan himmenemisestä käytön takia.

4) Normaalista puulaadun käyttäytymisestä sellaisten tuotteiden kohdalla. Näiden tuotteiden reklamaatiot käsitellään aina tapauskohtaisesti.


11. MUUT EHDOT JA VASTUUT

11.1. Kaluste-Kaverit ei vastaa asiakkaan tekemistä mittausvirheistä, jolloin esimerkiksi kulmadivaanin osat eivät mahdu ulko-ovesta sisälle tai pitkät tuotteet eivät mahdu kääntymään eteisen kulmista. Kaluste-Kaverit ei vastaa myöskään edellä mainitusta johtuneista tilanteista, jolloin tuotetta on jouduttu säilyttämään sellaisessa tilassa, esimerkiksi ulkoilmassa, että tuotteesta on saattanut esimerkiksi kastumisen takia tulla myyntikelvoton, vaikka olisikin alkuperäisessä pakkauksessaan. Tällaisissa tapauksissa emme hyväksy tuotteen palauttamista, vaan lähetämme tuotteen takaisin asiakkaan kustannuksella.

11.2. Kaluste-Kaverien toimitusehdot ovat voimassa vain mannersuomessa. Myös kaikki lauttayhteyden päässä olevat kohteet eivät kuulu normaalien toimitusehtojemme ja -maksujen piiriin, vaan niistä on sovittava aina erikseen. 

11.3. Tapaukset ja tilanteet, joista näissä sopimusehdoissa ei ole mainintaa, käsitellään Suomen lain ja kuluttajakaupasta säädettyjen lakien ja sääntöjen mukaan.

Tilausehdot päivitetty 4.12.2023

Back to top